Aktualizacja 21.06

Witajcie!
(przez pewien czas nie miałam dostępu do internetu,więc nie mogłam nic wrzucać)
Środowa aktualizacja przyniosła długo oczekiwaną zmianę- możliwość zmiany ustawień kamery oraz paru innych rzeczy. Właściwie to była wyczekiwana od czasu dodania nowej kamerki w tą fatalną środę. Do supportu prośby o zmianę kamerki lały się strumieniami. Mnie osobiście podoba się nowa kamerka, jej jedyną wadą jest skok. Koń wygląda jakby był podkuty sprężynami (chociaż i ta zmiana mnie jakoś bardzo nie uraziła, bo jeżdżę głównie czyli zawsze na swoim Angliku z FP).
Ale dość o kamerce, czas na Sobótki!

Aby zacząć zadania, musieliśmy wykonać jakieś wcześniejsze questy u Steva i oczywiście mieć wykupione członkostwo Star Rider. Zadania są dostępne przez jeszcze 3 tygodnie, a robi je się 2 dni (jak komuś się chce i nie jest ZadaniusemLeniusem).

Zaczynamy od opowiadania Steva o obchodach sobótkowego święta. Dalej zadania idą dość standardowo: przynieś to, zrób tamto, porozmawiaj z tym a tym...
Ciekawym według mnie urozmaiceniem jest historyjka o naszej wielkiej miłości
Aha, no właśnie- w trakcie zadań otrzymujemy prezent- wianek dla konia.

Ognisko Świętojańskie

Te żabie tańce są bezcenne


Podobny, ale dla człowieka można kupić w "sklepach okazjonalnych" z okazji nocy świętojańskiej.
No i jeszcze dostajemy  taki ludziowy wianek za zadania.
Ogólnie to dość prosta, ale przyjemna fabuła zadanek, tylko to latanie od Srebrnej Polany gdzieś na pola Everwind :) A poza tym te tańce wyglądają jakby nas ktoś podpiął do prądu albo wyprał mózg, szczególnie 3 xd.

A wy, co myślicie o tej aktualizacji?

Komentarze